Fotelik dzieciecy na przednim siedzeniu a poduszka
Krzysztof Polito
2004-07-15 05:50:49 UTC
Witam,

czy w aucie z aktywna poduszka powietrzna pasazera mozna przewozic
na przednim prawym fotelu dziecko w foteliku, przodem do kierunku
jazdy? Wydaje mi sie, ze tak, wszystkie ostrzezenia ktore
widzialem/czytalem dotycza mocowania fotelika tylem do kierunku
jazdy.

Dzieki za odpowiedzi,
Krzysiek

PS. Dziecko ma prawie 2 lata i jezdzi w "srednim" foteliku.
Grejon
2004-07-15 06:18:40 UTC
Post by Krzysztof Polito
[...]
Zgadza się, gdy ustawisz dziecko przodem, poduszka może być włączona,
gdy tyłem, to nie. Oczywiście pamiętaj, aby dziecku zapiąć pasy. ;)
--
Grzegorz Jońca
Szara RenataM 1.4 75
GG: 497091
YazOO
2004-07-15 09:25:42 UTC
Post by Krzysztof Polito
[...]
duze to dziecko ;) czym ty je karmisz.. :) a tak
na marginesie to nie masz takej nalepki ze
znaczkiem ze nie wolno tylem fotelika mocowac??jak
otworzysz wrota to widac zaraz przy desce.

pozdro
--
YazOO - Astra II 1.4 '03 hatchback NJoY
- opodkładkowana; (jeszcze) nie oklejona -