corolla czy civic
Beta
2004-02-10 11:28:31 UTC
Zastanawiam sie czy kupic Honde Civic czy Toyote Corolle. Obie kosztuja tyle
samo mniej wiecej w zaleznosci od przebiegu i wyposazenia, obie rocznik
1999, obie silnik 1,4. Czy ktos moglby mi powiedziec jakie sa zasadnicze
roznice miedzy tymi samochodami i co jeden ma a drugie nie i tak dalej?
Interesuje mnie zwlaszcza awaryjnosc, bezpieczenstwo, ergonomia, ale inne
rzeczy tez, serwis.

Beta
Monse1
2004-02-10 11:49:28 UTC
Honda jest trochê lepiej wykoñczona w ¶rodku mniej plastiku kiepskiej
jako¶ci
Piotr H.
2004-02-10 11:55:54 UTC
wczoraj odbieralem z sasiadem jego nowa Civic 1,4 i potwierdzam poni¿sze
Piotr
jako¶ci
Adam Kondrat
2004-02-10 12:40:38 UTC
Post by Piotr H.
wczoraj odbieralem z sasiadem jego nowa Civic 1,4 i potwierdzam poni¿sze
Ale nowa Civic to jest ZTCW powyzej roku 2000. W 1999 byl stary Civic i
stara Toyota. Toyota to nawet nei poprzedni model 2000, lecz 1997.

Jesli pytanie dotyczy wersji 3d to zdecydowanie Civic. Jesli mowa o
liftbackach 5d - to kwestia do zastanowienia. Tamta Corolla nie jest
rewelacyjna a raczej przeciêtna. Honda moze byc faktycznie nieco lepsza w
srodku. Natomiast wersja Corolli VVTI jest fajniejsza IMHO od cifa 5d z 1999

Civic 1.4 ma sillnik SOHC 90KM i ten silnik mimo mneijszej mocy jest
porownywalny z 97KM VVTI. Natomiast poprzedni silnik Corolli 16V bedzie
wyraznie s³abszy od Cifa
Freeman
2004-02-10 12:50:51 UTC
Nie wiem jak jest w Corollach, ale w civicu mojej kole¿anki noc±
trzeba zak³adaæ noktowizor ¿eby co¶ w ¶wiat³ach zobaczyæ. Jest to
znana przypad³o¶c civica. Mo¿e to kwestia seryjnych ¿arówek...

--
Freeman z Cieniasa |.:Szumlasusaporttim:.|
silver CC704 '93/94 60kkm PMS Edition DC|RSA
GG# 1488763 freeman_rsa_at_gazeta_dot_pl
Mancer
2004-02-10 13:03:31 UTC
Post by Beta
[...]
Honda jest g³o¶niejsza w ¶rodku. Jak przekracza siê 3tys rpm,
to bardzo wyraŒnie s³ychaæ silnik. A ¿eby sprawnie siê poruszaæ,
te obroty przekraczaæ trzeba ;-)

Corollka 1.4 jest mniej zrywna od civica 1.4.
Post by Beta
Interesuje mnie zwlaszcza awaryjnosc
Je¶li nie masz wielkiego pecha to w civicach awarii
brak :).

Co do corolli, to jednak czasem sie s³yszy, ze po
przebiegach > 100tys zaczynaj± mocno ¿³opaæ olej.
Nie jestem pewien, czy dotyczy to akurat tego
modelu.. ale pogoogluj na newsach. :)
Post by Beta
bezpieczenstwo, ergonomia, ale inne
rzeczy tez, serwis.
Raczej podobnie. SprawdŒ czy civic bêdzie mia³ ABS.
By³ czas, ¿e nie dawali go w serii.

Pozdrawiam!

Wojciech "Mancer" Przybysz
Beta
2004-02-10 14:09:41 UTC
U¿ytkownik "Mancer" <***@o2.pl <mailto:***@o2.pl>> napisa³ w
wiadomo¶ci
Post by Mancer
Corollka 1.4 jest mniej zrywna od civica 1.4.
Dodam ze w obu przypadkach mam zamiar przerobic auto na gaz, wiec zrywnosc i
tak pewnie diabli wezma. Wiem ze Corolla na gaz chodzi dobrze.
Post by Mancer
Raczej podobnie. SprawdŒ czy civic bêdzie mia³ ABS.
By³ czas, ¿e nie dawali go w serii.
Te ktore biore pod uwage akurat nie maja. W ogole w wielu ofertach aut
uzywanych ktore przegladam (innych modeli tez) jest na wyposazeniu wszystko,
wspomaganie, elektronika, 2 poduszki itd itp, a ABSu nie ma. Jak czesto W
PRAKTYCE taki ABS sie przydaje, przy ostroznej jezdzie?

Beta
mac
2004-02-10 14:37:32 UTC
Post by Beta
[...]
Jakiego civica bierzesz pod uwage? 3d, 4d czy 5d? Bo roznice sa
znaczne(prod. japonska i GB)
Corolla 99 to jak napisano wczesniej bedzie modelowo 97rok- okragle swiatla,
w srodku spartañsko.
Honda bedzie lepiej wyposazona i czesciej mozna w civicach spotkac klime.
Civic faktycznie glosniejszy silnik, trzeba wysoko krecic.
IMHO corolla jest brzydsza niz civic z tego samego roku.

Best regards
mac
Beta
2004-02-10 14:51:48 UTC
Post by mac
Jakiego civica bierzesz pod uwage? 3d, 4d czy 5d? Bo roznice sa
znaczne(prod. japonska i GB)
mam oferte na civica 3d z 1999, nie wiem czy to japonski czy GB, czy jest
jakas regula czy trzeba pytac o konkretny egzemplarz?
Post by mac
Civic faktycznie glosniejszy silnik, trzeba wysoko krecic.
IMHO corolla jest brzydsza niz civic z tego samego roku.
A jasniej? Jesli zechce sie w miare spokojnie rozpedzic do 90 km/h i potem
jechac w tym tempie, to czy przy takiej jezdzie da sie zauwazyc ten
glosniejszy silnik?

I co to znaczy glosniejszy, do czego by tu porownac... Glosniejszy niz w
Golfie III, w Polonezie, Lanosie, Seicento?

Beta
Wojciech Jakóbczyk
2004-02-10 15:08:25 UTC
Post by Beta
Post by mac
[...]
ja mam co prawda nowszy model ale zdaje sie silniki nie ulegly znacznym
zmianom...

ten silnik jest glosny dopiero w okolicach 3500-4000 rpm. jadac predkoscia
90km/h na V biegu masz jakies 2500 rpm wiec jest przyjemnie i cicho. zreszta
nawet przy wiekszych predkosciach duzo glosniejsze sa dzwieki oplywajacego
powietrza, pracy opon itp. tak naprawde silnik slychac tylko przy szybkim
wyprzedzaniu np. w miescie, gdzie czasem trzeba go podkrecic do wysokich
obrotow a predkosc nie jest na tyle duza zeby inne halasy go zagluszyly.
zreszta wowczas ten dzwiek nabiera przyjmnego charakteru ;)

wojtek
Mancer
2004-02-10 15:06:33 UTC
Post by Beta
A jasniej? Jesli zechce sie w miare spokojnie rozpedzic
do 90 km/h i potem jechac w tym tempie, to czy przy takiej
jezdzie da sie zauwazyc ten glosniejszy silnik?
Ja swoje do¶wiadczenia opieram na wersji 5D z 1998r.

Je¶li nie bêdziesz przekraczaæ 3,5tys rpm i bêdziesz jechaæ
90km/h na 5 biegu to minimalnie. Ale je¶li jad±c 90km/h
zechcesz wyprzedziæ np. TIR`a i zredukujesz na 3 bieg,
to zrobi siê g³o¶no :) ale samochód w zamian zacznie
ca³kiem nieŒle (jak na taki silniczek) przy¶pieszaæ.

Nie jest to jakie¶ pierdzenie wydechu, ale bardzo specyficzny
dŒwiêk szybko krêc±cego siê silnika. Spowodowane jest to
praktycznym brakiem wyg³uszeñ komory silnika.
Plus jest taki, ¿e dziêki temu auto wa¿y sporo mniej ni¿
konkurencja. A to oznacza lepsze osi±gi i mniejsze spalanie.
Post by Beta
I co to znaczy glosniejszy, do czego by tu porownac... Glosniejszy niz w
Golfie III, w Polonezie, Lanosie, Seicento?
Ciszej ni¿ w polonezie. Raczej g³o¶niej ni¿ w lanosie.
Najlepiej przed kupnem przejedŒ siê i pos³uchaj.

Pozdrawiam!

Wojciech "Mancer" Przybysz
Adam Kondrat
2004-02-10 15:34:47 UTC
Post by Beta
mam oferte na civica 3d z 1999, nie wiem czy to japonski czy GB, czy jest
jakas regula czy trzeba pytac o konkretny egzemplarz?
Jesli 3d - to jest to bardzo fajny civic. Obejrzyj go lepiej dobrze w
serwisie, bo ZTCW dobre egzemplarze tych samochodow sa sprzedawane od reki i
nie stoja w komisach.
Post by Beta
A jasniej? Jesli zechce sie w miare spokojnie rozpedzic do 90 km/h i potem
jechac w tym tempie, to czy przy takiej jezdzie da sie zauwazyc ten
glosniejszy silnik?
Jesli jestes poczatkujacy i przesiadasz sie ze s³abszego auta to tego nie
odczujesz. Przypuszczam ze nie bedziesz go krecil na 5000 rpm. Podobnie nie
musisz sie obawiaæ o brak mocy.
Post by Beta
I co to znaczy glosniejszy, do czego by tu porownac... Glosniejszy niz w
Golfie III, w Polonezie, Lanosie, Seicento?
Nie przejmuj sie ta g³osnoscia. To jest IMHO podobne do Yarisa - glosnosc
rosnie na zblizonym poziomie, moze ciszej troche w civiku.

--
Adam Kondrat
http://forum.drifting.waw.pl -¶lizganie siê samochodem
p.m.s Mazda 626-2.0-12V
Mirek Zió³ek
2004-02-10 20:37:07 UTC
Post by Beta
Post by mac
[...]
wszystkie 3D do '00 byly japonskie lub kanadyjskie( tych jest bardzo malo)
3D z 99 roku mozna bardzo latwo rozpoznac, nie maja na zderzakach czarnej
listwy ochronnej, maja inny zderzak przedni.
Maja cale "czyste" klosze reflektorow przednich ( razem z kierunkowskazem)
dodatkowo swiatelko w bagazniku ;)
Post by Beta
Post by mac
[...]
Hondowski silnik w tym civiku to taki light-owy silnik wysoko obrotowy,
Ten civik jest poprostu malo elastyczny,lubi wysokie obroty a wiec przez to
jest "glosniejszy"
Post by Beta
I co to znaczy glosniejszy, do czego by tu porownac... Glosniejszy niz w
Golfie III, w Polonezie, Lanosie, Seicento?
chodzi o dzwiek silnika, w kazdym z tych samochodow jest glosno przy
maxymalnych obrotach.
Najlepiej przejedz sie taki civikiem,pokrec go do ok 5000-6000obr/min. i
zobacz czy taki odglos silnika Ci bardzo przeszkadza.
--
Miros³aw Zió³ek
***@NOSPAM.astercity.net
GG: 3536283
Mancer
2004-02-10 15:40:48 UTC
Post by Beta
Te ktore biore pod uwage akurat nie maja. W ogole w wielu ofertach aut
uzywanych ktore przegladam (innych modeli tez) jest na wyposazeniu wszystko,
wspomaganie, elektronika, 2 poduszki itd itp, a ABSu nie ma.
To "wszystko" to w³a¶nie jest podstawowe wersja wyposa¿enia z
jak± ten samochód by³ sprzedawany :) AFAIR By³y to: 2xPP,
wspomaganie, El. szyby przód i centralny zamek. Potem w promocji
jeszcze kilme manualn± dorzucali. Ale ABS`u nie by³o.
Post by Beta
Jak czesto W
PRAKTYCE taki ABS sie przydaje, przy ostroznej jezdzie?
Wnioskuje ¿e bêdzie to Twój pierwszy samochód i nie masz
do¶wiadczenia w jeŒdzie? Czy ABS siê przydaje...
ciê¿ko powiedzieæ. Du¿o zale¿y od osobistych preferencji
i umiejêtno¶ci kierowcy. Zarówno z ABS jak i bez niego trzeba
siê nauczyæ odpowiednio hamowaæ i reagowaæ w sytuacjach
awaryjnych.

Awaryjne hamowanie z ABS wygl±da tak, ¿e wciskasz hamulec do
pod³ogi, ile tylko masz si³y. Samochód zachowuje manewrowo¶æ,
wiêc jednocze¶nie krêcisz kierownic± w poszukiwaniu bardziej
przyczepnej nawierzchni, ew. jakiego¶ fajnego miejsca, gdzie
mo¿na wpa¶æ i sobie zbytnio krzywdy nie zrobiæ.
Na ogó³ jednak dla przeciêtnego kierowcy jest lepiej jak
ma ABS.

Bez ABS aby zachowaæ kierowalno¶æ, trzeba samemu hamowaæ
pulsacyjnie. I koniecznie pamiêtaæ o sprzêgle, bo inaczej
silnik zga¶nie i kaplica.
Przy po¶lizgu na zblokowanych ko³ach najczê¶ciej zaczyna te¿
obracaæ samochód (w skutek nierównej przyczepno¶ci
poszczególnych kó³) i trzeba siê nauczyæ jak sobie z tym
radziæ.

Tak czy siak, radzê wybraæ siê na oblodzony/o¶nie¿ony placyk
i poæwiczyæ ;-)

Pozdrawiam!

Wojciech "Mancer" Przybysz
Boombastic
2004-02-10 17:31:17 UTC
Post by Mancer
Bez ABS aby zachowaæ kierowalno¶æ, trzeba samemu hamowaæ
pulsacyjnie. I koniecznie pamiêtaæ o sprzêgle, bo inaczej
silnik zga¶nie i kaplica.
Jaka kaplica? Jesli potrzeba to silnik ma zgasn±æ, nie ma z tym problemu.
Wa¿ne by sie zatrzymaæ. Poza tym przy ABS tez trzeba u¿ywaæ sprzêg³a. Nie
myslisz o silniku tylko przy ATM.
Mirek Zió³ek
2004-02-10 20:27:09 UTC
Post by Mancer
[...]
z tego co pamietam od 98 roku honda wprowadziala w standardzie ABS do
Civikow
99 i 00 3D abs mialy prawie wszystkie, choc zdarzaly sie takie ktore mialy
isc do innych krajow a trafily do polski i w tych nie bylo ABS-u lub klimy.
Oczywiscie mozna trafic na kanadyjke 3D ktora jest gola lub ma wszystko.
--
Miros³aw Zió³ek
***@NOSPAM.astercity.net
GG: 3536283
Alti
2004-02-10 17:29:22 UTC
Post by Beta
wspomaganie, elektronika, 2 poduszki itd itp, a ABSu nie ma. Jak czesto W
PRAKTYCE taki ABS sie przydaje, przy ostroznej jezdzie?
Prawo Jazdy mam 7 lat i przez te 7 lat zrobilem ok 150kkm. 90% z tego
przejezdzilem autami z ABS. 1 raz uratowal mnie od fatalnego dzwona po
ktorym mialbym duzo polamane. Raz od czolowki ok 100km/h. Kilka razy od
stluczek. Fakt ze dopiero 2 lata temu uspokoilem sie i jezdze spokojniej ale
kiedys jezdzilem jak to gowniarz-pedal gazu mial tylko 2 pozycje-podloga i
lekko dotkniety.
ABS mi dawal przede wszystkim i daje troche wiecej pewnosci. Nie boje sie
hamowac na maxa ze mnie obroci czy cos. Nigdy nie kupilbym auta bez ABS (no
procz garbuska '70 ktorym jezdze od czasu do czasu w ramach hobby). Moj
ojciec z kolei przejezdzil autem z ABS ok 120kkm (saxo ktore bedzie teraz
wymienial) i mowi ze nie kojarzy sytuacji w ktorych ABS go uratowal ale i
tak nie kupi auta bez ABS nigdy.
Pozdrawiam
Wojtek
J.F.
2004-02-10 21:03:26 UTC
Post by Alti
Post by Beta
[...]
No powiedzmy ze troche dluzej jezdze bez ABS.
Post by Alti
[...]
Tez tak mam do tej pory, choc nie zawsze pojazd reagowal :-)
Efekt .. ABS nigdy by mi zycia nie uratowal, od solidnego wypadku tez
nie uchronil, ale byc moze ze dwoch rys na lakierze zaoszczedzil.

Czyli .. zbedny wydatek :-)
Jak jeszcze dodac ze bydle byc moze jeszcze kiedys zwariuje i odpusci
gdy nie powinien .. to chyba wrecz szkodliwy wydatek.

A prosos - P406, rocznik ok 97 ... mam wrazenie ze na suchym asfalcie
lepiej bym zahamowal niz ABS pozwala ..

J.
Przemek
2004-02-11 09:59:53 UTC
Post by Alti
[...]
nie rozumiesz chyba do czego sluzy ABS.. on nie skraca dorgi hamowanie (a nawet
wydluza co zostalo udowodnione empirycznie) a zapobiega w padaniu w poslizg...
jednym slowem jezeli hamujesz na wprost na sniegolodzie (pomijam sytuacje z
hamowaniem na zakrecie, omijanie przeszkod z wcisnietym w panice pedalem
hamulca) i masz ABS to warto sie pomodlic :)
Post by Alti
ABS mi dawal przede wszystkim i daje troche wiecej pewnosci. Nie boje sie
<hamowac na maxa ze mnie obroci czy cos.
a pomysl.. dlaczego nie obroci? i jak to wplynie na dlugosc drogi hamowania?
Chcesz miec auto, ktore zatrzymuje sie szybko ? - zainwestuj w opony, sprawne
zawieszenie i hamulce - abs sluzy do zachowania panowania nad autem a nie do
skracania drogi hamowania.. zachowanei hamowania nad autem odbywa sie czesto
kosztem wydluzenia (auto z abs przy wylaczonym absie na sniegu zatrzymuje sie
szybciej!!! niz przy wlaczonym absie)
Przemek

FROST
2004-02-10 16:21:58 UTC
U?ytkownik "Beta" <***@poczta.onet.skasuj.pl> napisa? w wiadomo?ci news:c0afcj$o6m$***@inews.gazeta.pl...
> [...]
| roznice miedzy tymi samochodami i co jeden ma a drugie nie i tak dalej?
| Interesuje mnie zwlaszcza awaryjnosc, bezpieczenstwo, ergonomia, ale inne

Własnie przerabiałem ten sam problem, wybór padl na Corolle '99. Właściwie
to przeważyły trzy rzeczy: IMO dużo lepiej sie prowadzi jest dość sztywna
(nie twarda), wnętrze duuuużo bardziej przyjazne mimo że mam "golasa", poza
tym lepiej rozwinięta sieć serwisowa niż Hondy duża dostępność części (nawet
nieoryginalnych).
Oprócz tego Toyotka mniej pali jest cichsza, wkurzającą rzeczą w Civicu jest
że powyżej 100 km/h trzeba sporo kręcić kierownicą bo auto ma tendencję do
zmiany kierunku jazdy bez uprzedzenia niby drobiazg ale trzeba by się
przyzwyczaić. Toyotka mi się zupełnie nie podobala (mowa o E 11) jednak jak
zacząłem nią jeźdźić to prawie się w niej zakochalem.Także nie sugeruj sie
estetyka bo jak zaczniesz jeździć to punkt widzenia zmieni Ci się zupelnie.
Ostatni przy delikatnej jeździe po mieście wyszło mi 6 l. na 100. I mocno
zastanawiam się czy gazować. Jeśli zamierzasz gazowac to nie biezr silnika
VVti bo instalka jest dużo droższa.

pozdrawiam

adam
Mancer
2004-02-10 16:49:56 UTC
wkurzaj±c± rzecz± w Civicu jest
¿e powy¿ej 100 km/h trzeba sporo krêciæ kierownic± bo auto ma tendencjê do
zmiany kierunku jazdy bez uprzedzenia niby drobiazg ale trzeba by siê
przyzwyczaiæ.
Czasem je¿d¿ê w trasy tym samochodem. Gonie go pod kres mo¿liwo¶ci
(170 licznikowe) i wiem, ¿e tak nie ma. Stawia³ bym na to, ¿e ten
który uje¿d¿a³e¶ mia³ luzy w zawieszeniu, z³± geometrie,
czy co¶ w ten deseñ. Nawet powiedzia³ bym, ¿e drogi trzma siê
do¶æ dobrze.
Ostatni przy delikatnej jeŒdzie po mie¶cie wysz³o mi 6 l. na 100. I mocno
zastanawiam siê czy gazowaæ.
Kapelusznik! ;-) To tacy jak Ty ze ¶wiate³ 2 sek ruszaja! ;-)))

A mi siê czasem udaje uzyskaæ w Civicu 1.4 ok. 15l na 100km.
Ale rzadko tak nim je¿d¿ê, bo p³yn hamulcowy siê gotuje ;-))
Je¶li zamierzasz gazowac to nie biezr silnika
VVti bo instalka jest du¿o dro¿sza.
Šrednio siê znam na gazowaniu, ale samo vvti raczej nie powinno
mieæ nic do rzeczy. Czy mo¿e te silniki maj± plastykowy kolektor ?

Pozdrawiam!

Wojciech "Mancer" Przybysz
FROST
2004-02-10 17:17:50 UTC
| Czasem jeżdżę w trasy tym samochodem. Gonie go pod kres możliwości
| (170 licznikowe) i wiem, że tak nie ma. Stawiał bym na to, że ten
| który ujeżdżałeś miał luzy w zawieszeniu, złą geometrie,
| czy coś w ten deseń. Nawet powiedział bym, że drogi trzma się
| dość dobrze.

Być może choć stuków nie było czuć.

| Kapelusznik! ;-) To tacy jak Ty ze świateł 2 sek ruszaja! ;-)))

No poczekaj, dopiero tydzień go mam, za miesiąc będę grzał ile fabryka dała

| A mi się czasem udaje uzyskać w Civicu 1.4 ok. 15l na 100km.
| Ale rzadko tak nim jeżdżę, bo płyn hamulcowy się gotuje ;-))

| Średnio się znam na gazowaniu, ale samo vvti raczej nie powinno
| mieć nic do rzeczy. Czy może te silniki mają plastykowy kolektor ?

Tak dokładnie wszystkie VVTi mają plastik i przepływomierze w układzie
dolotowym

Bob
2004-02-10 17:24:52 UTC
Post by FROST
> [...]
| roznice miedzy tymi samochodami i co jeden ma a drugie nie i tak dalej?
| Interesuje mnie zwlaszcza awaryjnosc, bezpieczenstwo, ergonomia, ale inne
ja jezdze aktualnym modelem Toyoty, ale gdybym mial wybierac
miedzy Civiciem a Corolla z '99 to znacznie lepiej prezentuje sie civic
i jezdzi sie b.przyjemnie (stara corolla nie jechalem)

pozdrawiam
Bob
d***@poczta.onet.pl
2004-02-10 22:01:50 UTC
Post by FROST
> [...]
| roznice miedzy tymi samochodami i co jeden ma a drugie nie i tak dalej?
| Interesuje mnie zwlaszcza awaryjnosc, bezpieczenstwo, ergonomia, ale
Mialem honde civic rocznik 2000 model 5D i pokrotce :swiatla takie sobie,
nagrzewa sie powoli wnętrze, parowaly szyby przy byle deszczu,silnik malo
elastyczny, wyprzedzanie to obowiazkowo 3 bieg, ale...brzmienie silnika fajne,
nie męczące, znakomite zawieszenie i trzymanie sie drogi, Corolla przy tamtym
Civicu odstaje znacznie pod tym wzgledem, wygodnie sie siedzi, wygodne fotele,
auto b. fajne i godne polecenia.W srodku lepsze materialy w civicu niz w
corolli, wiekszy rozstaw osi to i wiecej mioejsca w hondzie, generalnie polecam
honde zdecydowanie.Gdyby mial ten rozum co dzis, to od razu zamiast silnika 1,4
kupilbym wtedy 1,6 vtec, i nie myslabym o zmianie auta przez najblizsze 10
lat)))))Pozdrawiam.
Adam
2004-02-11 09:37:55 UTC
witam
Post by Beta
[...]
kiedy przymierzalem sie do kupna (lato 2002) samochodu ogladalem Civica 5D z
roku 2000, przebieg 55kkm... i wrazenia byly powiedzialbym kiepskawe... cos
strasznie stukalo, w srodku bylo glosno... chwile potem jechalem Taty
Corolla 5D z 1999 roku i komfort (jak dla mnie) zdecydowanie byl wiekszy.
zreszta przyznal to nawet wlasciciel Civica, ktory z nami chcial sie
przejechac...

ostatecznie kupilem Toyote Corolle G6 z 1997/98 roku...
Post by Beta
Interesuje mnie zwlaszcza awaryjnosc, bezpieczenstwo, ergonomia, ale inne
rzeczy tez, serwis.
jesli chodzi o dwie TC jakie sa u mnie w rodzinie (jedna 1998, druga 1999)
to awaryjnosc=0 (nic nie trzeba robic, inna sprawa, ze sa regularnie
przegladane), bezpieczenstwo moim zdaniem OK, ergonomia - OK, serwis -OK
(Opole, Wroc³aw).
Generalnie ciesze sie, ze kupilem Corolle, a nie tamtego Civica

pozdrawiam
Adam