Nissan Micra - rozrzad...problem?
Przemek
2004-07-03 17:00:30 UTC
Jest sobie autko nissan micra 1,0 z 98 roku (potencjalny zakup tescia) i
niepokojaca rzecza jest odglos szeleszczenia jak silnik pracuje szczeg. jak
jest zimny - po nagrzaniu sie jest ciszej ale nie jest cicho-)
Wg wlasciciela silnik ma rozrzad na lancuszku i ta glosna praca rozrzadzu to
przypadlosc seryjna.
Czy jest jakas taka zbiorowa przypadlosc i tak po prostu jest czy to
przydatek wyjatkowy - znaczy sie cos w tym konkretnie silniku konczy sie
(napinacz? pompa wody?)
Pozdrowienia,
Przemek
RobertS
2004-07-03 17:18:07 UTC
Sat, 3 Jul 2004 19:00:30 +0200, na pl.misc.samochody, Przemek napisał(a):
Post by Przemek
Czy jest jakas taka zbiorowa przypadlosc i tak po prostu jest czy to
przydatek wyjatkowy - znaczy sie cos w tym konkretnie silniku konczy sie
(napinacz? pompa wody?)
u mnie w sunny z 94 też 'szeleści' łańcuch, już 110 tys szeleszczenia :)
byłem ze 2 razy u mech. żeby sprawdzili czy się napinacze nie kończą czy co
jest, ale stwierdzili że nic nie jest... (po zdjęciu pokrywy) kazali
jeździć i olać, no to jeżdzę... :) choć nie należy tego uznać za normę,
niektóre egzemplarze tak mają aczkolwiek nie powinny raczej.

Posiadacze nissanów benzyniaków - jak tam, słyszycie swój łańcuch?

pozdrawiam
roberts
Benito
2004-07-03 19:46:11 UTC
Post by Przemek
Witam
[...]
W tym autku sa dwa lancuchy rozrzadu. Na zimnym silniku rzeczywiscie
slychac szum. Ja w swojej Micrze wymienilem rozrzad przy 72000km.
BTW jezeli Tesc bylby zainteresowany - wlasnie sprzedaje dobrze
utrzymana Micra LPG - tutaj link do strony z ogloszeniem:
http://www.gratka.pl/moto/szukaj.phtml?id_rubryka=1&id_podrubryka=1&crc=10876630752b7b8486dfeef5e0a5d61e

Pozdrawiam

Benito

PS Aby do mnie napisac z adresu usun "usun"...