UWAGA NA SPRZEDAJĄCEGO TMV Z LUBLINA !!!
j***@o2.pl
2013-06-15 06:39:55 UTC
telefon:
601-30-40-70
601304070
601 304 070
601-304-070
http://tmv.otomoto.pl/

Gość jest niepoważny opowiada bajki przez telefon a w rzeczywistości sprzedaje reanimowane szroty. Jechałem po jego super Audi A6 z 400 km a na miejscu okazało się, że auto całe malowane, szpachlowane (przez telefon mówił, że tylko 2 elementy malowane), uszkodzony zderzak i brakuje połowę wyposażenia, o którym napisał w ogłoszeniu. Zdjęcia do ogłoszeń robi tak, że wszystko ładnie wygląda. Straciłem cały dzień, pieniądze na paliwo i nerwy.
OSTRZEGAM!
Cavallino
2013-06-15 06:45:48 UTC
Post by j***@o2.pl
[...]
To chyba dotyczy każdego handlarza, więc jeżdżenie gdziekolwiek po auto do
hanlarza nie ma sensu, szansa jak na trafienie w totka.
Krzysztof 45
2013-06-15 06:57:58 UTC
[...]
Instrukcja na przykładzie motocykla dla tych co robią kupę drogi po pojazd.

https://www.youtube.com/watch?v=BXCJmN-Koeo
Krzysiek
TW Dziobak
2013-06-15 09:20:08 UTC
Użytkownik "Cavallino" napisał
Post by Cavallino
To chyba dotyczy każdego handlarza, więc jeżdżenie gdziekolwiek po auto do
hanlarza nie ma sensu, szansa jak na trafienie w totka.
No to raz wygrałem :)
Czego wszystkim życzę.

Pieszy
PiteR
2013-06-15 12:23:55 UTC
Post by j***@o2.pl
Jechałem po jego super Audi A6 z 400 km a na miejscu okazało się
Nie warto nigdzie jeżdzić za samochodem. 50km to absolutny max (dla
optymistów).
--
Piter
vw golf mk2 1.3 '87
vw passat B5 1.6 '98
WOJO
2013-06-15 21:55:23 UTC
Post by j***@o2.pl
[...]
1. O którym Audi piszesz - nie widzę w ofercie sprzedawcy Audi?
2. Na drugi raz pomyśl i zapytaj na PMS czy ktoś z miejscowości
sprzedającego, nie poświęci 30 minut na obejrzenie i dokładne zrobienie
fotek.
Pozdrawiam.
WOJO
AL
2013-06-16 13:39:36 UTC
Post by Cavallino
To chyba dotyczy każdego handlarza, więc jeżdżenie gdziekolwiek po
auto do hanlarza nie ma sensu, szansa jak na trafienie w totka.
potwierdzam - jechalem tez prawie 400km w jedna strone - tez miala byc
tylko klapa wymieniona - a na miejscu: do polowy bagaznika wstawiona
plyta metalowa, auto odmalowane, szpahli tyle, ze czujnik nic nie
pokazywal (poza skala), w srodku spinki pozrywane, auto wymeczone jakby
mialo z 300kkm a na liczniku 50kkm :).
Silnik zapalilem raz - by sprawdzic czy dziala, ale na jazde testowa juz
sobie odposcilem.
Po paru podobnych wpadkach odrzucalem z definicji kazde auto sprowadzone.
Post by TW Dziobak
No to raz wygrałem :)
Czego wszystkim życzę.
ja tez w tym roku trafilem na spoko handlarza - jeszcze tacy sa na
szczescie (albo chlopak mlody i jeszcze nie wprawiony w zawód).
Ale to chyba wielka loteria.
Mumin
2013-06-16 16:15:54 UTC
Post by TW Dziobak
Post by Cavallino
To chyba dotyczy każdego handlarza, więc jeżdżenie gdziekolwiek po
auto do hanlarza nie ma sensu, szansa jak na trafienie w totka.
No to raz wygrałem :)
Czego wszystkim życzę.
Ja też na rzetelnego sprzedawcę trafiłem.
Mumin
Chris
2013-06-17 06:52:27 UTC
Post by j***@o2.pl
Gość jest niepoważny opowiada bajki przez telefon a w rzeczywistości
sprzedaje reanimowane szroty. Jechałem po jego super Audi A6 z 400 km a na
Ogłoszenia brak, numeru VIN brak .. po co to piszesz ?? żeby narobić
sąsiadowi bo tobie nie idzie handel ? bez danych takie wpisy są g... warte
Chris
2013-06-17 06:54:33 UTC
Post by WOJO
2. Na drugi raz pomyśl i zapytaj na PMS czy ktoś z miejscowości
sprzedającego, nie poświęci 30 minut na obejrzenie i dokładne zrobienie
fotek.
Do tego jeśli nie znajdzie za free to od 100 do 200 są specjaliści w danym
okręgu którzy robią to fakt za kasę ale robią to i tak często taniej niż
jazda przez pół polski.
AT
2013-06-17 13:15:22 UTC
U�ytkownik <***@o2.pl> napisa� w wiadomo�ci news:4ce706ac-9eff-42c6-b1a9-***@googlegroups.com...
telefon:
601-30-40-70
601304070
601 304 070
601-304-070
http://tmv.otomoto.pl/

Go¶æ jest niepowa¿ny opowiada bajki przez telefon a w rzeczywisto¶ci
sprzedaje reanimowane szroty. Jecha³em po jego super Audi A6 z 400 km a na
miejscu okaza³o siê, ¿e auto ca³e malowane, szpachlowane (przez telefon
mówi³, ¿e tylko 2 elementy malowane), uszkodzony zderzak i
brakuje ---------------

B³±d pope³ni³e¶, ze jecha³e¶ jedno auto ogl±daæ, ja jad±c 400km mia³em w
jednej okolicy az 8 do kupienia po3 ogl±danym dokona³em zakupu, z ma³ymi
przygodami zwrotem po 2 miesi±cach wymiany pism ok 1k (odda³ handlarz)
stwierdzam, ze zakup bardzo udany, niebite auto przekrêcony tylko licznik o
60k. ale 3 pierwszwe to by³o ciêzko jak nie bity to inny wyciek z silnika

pozdrawiam
AT
2013-06-17 13:59:37 UTC
To chyba dotyczy ka¿dego handlarza, wiêc je¿d¿enie gdziekolwiek po
auto do hanlarza nie ma sensu, szansa jak na trafienie w totka.
No to raz wygra³em :)
Czego wszystkim ¿yczê.
Ja te¿ na rzetelnego sprzedawcê trafi³em.
Ja równie¿, mi zwroci³ nawet pieni±dze na naprawy po 2 miesi±cach :) za
przekrêcony licznik w koñcu to przestêpstwo, a kwity mia³em mocne z serwisu,
gosc do koñca twierdzil ze on nie przekrêca³.,
ponadto kupowa³em z mechanikiem, tak wiêc ludziska warto zabraæ ze sob±
fachowca zap³aciæ mu nawet kilka stówek, ale to musi byæ sprawdzony go¶æ, ja
tylko tak auta kupujê i nie zawiod³em siê jeszcze, no moze wtedy jak
podoba³o mi siê auto twierdzi³ ze szrot :)
J.F
2013-06-17 14:42:50 UTC
Użytkownik "AT" napisał w wiadomości grup
Post by Mumin
Ja też na rzetelnego sprzedawcę trafiłem.
Ja również, mi zwrocił nawet pieni±dze na naprawy po 2 miesi±cach :)
za przekręcony licznik w końcu to przestępstwo, a kwity miałem mocne
z serwisu, gosc do końca twierdzil ze on nie przekręcał.,
I kto wie jak bylo;
ponadto kupowałem z mechanikiem, tak więc ludziska warto zabrać ze
sob± fachowca zapłacić mu nawet kilka stówek, ale to musi być
sprawdzony go¶ć,
Ale wiesz - wtedy rekojmia staje sie dyskusyjna, bo widzialy galy
dokladnie co braly :-)

J.
j***@o2.pl
2013-06-17 18:09:57 UTC
Proszę bardzo niedowiarku.
Ogłoszenie z otomoto usunął jak powiedziałem, że narobię mu gnoju ale jest jakieś inne, które zamieścił
http://sprzedajemy.pl/nieuszkodzony-audi-na-sprzedaz-automatyczna-skrzynia-biegow,3980187

Nr VIN: WAUZZZ4F48N163651
Marek Włodarz
2013-06-17 19:03:20 UTC
Post by j***@o2.pl
[...]
Ja w tym ogłoszeniu numeru VIN nie widzę...

Pozdrawiam,
Marek W.
Suma inteligencji ludzkości jest stała. Tylko ludzi jest coraz więcej.
j***@o2.pl
Chris
2013-06-18 07:32:23 UTC
Post by j***@o2.pl
Proszę bardzo niedowiarku.
Zaraz niedowiarku . po prostu dane były niepełne.
Teraz lepiej.
k***@gmail.com
U mnie sytuacja była podobna tzn. o mały włos i handlarzyna wyłapał by w michę ale zgodnie z mądrym powiedzeniem "lepiej gówna nie tykać bo będzie śmierdziało"...
j***@o2.pl
2013-06-27 21:23:01 UTC
Poprawiam link ku przestrodze

http://sprzedajemy.pl/nieuszkodzony-audi-na-sprzedaz-automatyczna-skrzynia-biegow,3980187
Proszďż˝ bardzo niedowiarku.
Zaraz niedowiarku . po prostu dane by�y niepe�ne.
Og�oszenie z otomoto usun�� jak powiedzia�em, �e narobi� mu gnoju ale
jest jakie� inne, kt�re zamie�ci� http://sprzedajemy.pl/nieuszkodzony-aud
www.bezwypadkowy.net - Sprawd� histori� auta i zobacz czy nie by�o wrakiem.
www.automo.pl - Sprawd� VIN, wyposa�enie, przebieg, histori� wypadkow�.
j***@o2.pl