Elektryk przytarł podłogę
Add Reply
Janusz
2024-04-28 10:38:11 UTC
Odpowiedz
Elektryk przytarł podłogę i skończyło się szkodą całkowitą :)
bo aso (i to tańsze) wyceniło wymianę aku na 124 kzł :) a wartość pługa
e-208 na 67kzł :)

A teraz najlepsze, auto kupił handlarz i jakby nigdy nic wystawił do
sprzedaży :) oczywiście ze starym aku z którym nie wiadomo co jest, na
razie jeździ ale jak długo to hgw.

https://spidersweb.pl/autoblog/peugeot-e-208-szkoda-calkowita/
Janusz
PiteR
2024-04-28 16:24:41 UTC
Odpowiedz
Post by Janusz
[...]
"Peugeot e-208 mial w nim kolizje polegajaca na zjechaniu z drogi i
wjechaniu do rowu. Nie braly w niej udzialu inne pojazdy, nie bylo osób
poszkodowanych."

kurwa co za syn marnotrawny.
A może to jego tłumok wjechał a on się przyznał że to on.

Zadawajcie pytania, czego nie wiecie w tym przypadku.
Odpowiem od ręki ;)
--
Piter

#ZawszeGratem
strefa wolna od LPG FSI TDI i klimy
Janusz
2024-04-28 19:05:23 UTC
Odpowiedz
Post by PiteR
Post by Janusz
[...]
To nie ma znaczenia, każdemu sie może zdarzyć, problem jest taki że
drobna obcierka i stracił auto, dostał za nie połowę wartości czy coś
koło tego, czyli stracił 20-30% wartości auta.

W normalnym urwałby tłumik, może katalizator,
naprawa w aso na paru tysiach by się skończyła i jeździłby dalej.
Post by PiteR
Zadawajcie pytania, czego nie wiecie w tym przypadku.
Odpowiem od ręki ;)
Kupiłeś szklaną kulę? :)
Janusz
PiteR
2024-04-28 23:45:25 UTC
Odpowiedz
Post by Janusz
Post by PiteR
kurwa co za syn marnotrawny.
A może to jego tłumok wjechał a on się przyznał że to on.
To nie ma znaczenia, każdemu sie może zdarzyć
Mnie nie mogło się zdarzyć bo długo byłem biedny i nie było mnie stać
na wjeżdzanie do rowów. A teraz jestem skąpy im więcej mam tym
bardziej.
Post by Janusz
problem jest taki że drobna obcierka i stracił auto, dostał za nie
połowę wartości czy coś koło tego, czyli stracił 20-30% wartości
auta.
Bo rozumiem, że poszedł po AutoCasco prawda? Mógł nie iść.
Trzeba było wiedzieć, że psychoza na słowo gwarancja czyni cuda.

Tiktokowe japiszony dziś kupują auta jako bryły po wcześniejszym
kontakcie ze swoim prawnikiem. Patrzą w oczy sprzedajacego próbuja
wyłapać kłamstwo. W ogóle nie znają się na stanie technicznym.
Post by Janusz
W normalnym urwałby tłumik, może katalizator,
naprawa w aso na paru tysiach by się skończyła i jeździłby dalej.
To dlaczego nie kupił? Trzeba było kupić normalny albo grat.
Wiedzieć, że w Polsce są wilki.
--
Piter

#ZawszeGratem
Myjk
2024-04-29 07:17:50 UTC
Odpowiedz
Mon, 29 Apr 2024 00:45:25 +0100, PiteR
Post by PiteR
Mnie nie mogło się zdarzyć bo długo byłem biedny i nie było mnie stać
na wjeżdzanie do rowów. A teraz jestem skąpy im więcej mam tym
bardziej.
Mnie się zdarzyło Outlanderem (PHEV -- znaczy z baetrią trakcyjną w
podłodze), bo sobie na wąskiej ośnieżonej drodze wiejskiej, na zadupiu pod
Garwolinem, za mocno pofolgowałem na wstecznym (a że na prądzie, to tam
można grubo pojechać). Za "mocno" ruszyłem kierownicą, a że ślisko było jak
pierun, to wylądowałem w rowie, wisząc ze 3h na baterii trakcyjnej, by
ostatecznie zostać wyrwanym przez ciągnik sołtysa. Strat zero (poza dumą),
błędów od baterii zero, pożaru też nie było przez kolejny rok.

Już abstrahując od moich doświadczeń, bateria jest bardzo dobrze
usztywniona konstrukcyjnie i to pierdzenie ASO to raczej dupochron
wynikający z ostrożności niż z faktów.
--
Pozdor
Myjk
Cavallino
2024-04-29 07:21:00 UTC
Odpowiedz
Post by Myjk
Już abstrahując od moich doświadczeń, bateria jest bardzo dobrze
usztywniona konstrukcyjnie i to pierdzenie ASO to raczej dupochron
wynikający z ostrożności niż z faktów.
Z drugiej strony trudno im się dziwić.
Podobnie jak użytkownikowi nowego, że nie chce mieć podejrzanej baterii,
więc woli szkodę całkowitą.

Problemem jest tylko handlarz, który oszukuje.
Jak zwykle zresztą i niezależnie od rodzaju napędu.
Janusz
2024-04-29 07:49:35 UTC
Odpowiedz
Post by PiteR
Post by Janusz
Post by PiteR
[...]
Mi się udało w zimie ale że to była spalinka to tylko zawisła na blaszce
z dołu.
Post by PiteR
Post by Janusz
[...]
Chyba tak, ubezpieczyciel razem z aso poszli po najmniejszej linii
oporu, mając w odwłoku klienta, bo inaczej zleciliby diagnozę baterii i
pewnie by sie okazało że nic się nie stało, ale po co sie tak męczyć :)
a tak to dość łatwo się petenta pozbyli.
Post by PiteR
Trzeba było wiedzieć, że psychoza na słowo gwarancja czyni cuda.
Niektórzy tak mają, niestety. Im droższy sprzęt tym bardzie drżą na myśl
o jej utracie a tak mu tu wcisneło aso że ją stracił ze swojej winy.
Post by PiteR
Tiktokowe japiszony dziś kupują auta jako bryły po wcześniejszym
kontakcie ze swoim prawnikiem. Patrzą w oczy sprzedajacego próbuja
wyłapać kłamstwo. W ogóle nie znają się na stanie technicznym.
Niestety społeczeństwo coraz bardziej głupieje, staje się tylko biernym
konsumentem wszystkiego.
Post by PiteR
Post by Janusz
W normalnym urwałby tłumik, może katalizator,
naprawa w aso na paru tysiach by się skończyła i jeździłby dalej.
To dlaczego nie kupił? Trzeba było kupić normalny albo grat.
Dobre pytanie, pewnie się nałykał filozofii eko i chciał być 'trendy' :)
Post by PiteR
Wiedzieć, że w Polsce są wilki.
A w Anglii nie ma? może się bał że mu katalizator wytną jak to robią w
londonstanie i okolicach?
Janusz
PiteR
2024-04-29 15:17:51 UTC
Odpowiedz
Post by Janusz
Post by PiteR
Wiedzieć, że w Polsce są wilki.
A w Anglii nie ma? może się bał że mu katalizator wytną jak to
robią w londonstanie i okolicach?
Są ale beżowe.

Z zachodniego Londynu i pod rzeką aut sie nie kupuje.
Uczciwi biedni ludzie mieszkają na wschodzie i nad rzeką ;)

Janusz
2024-04-29 16:25:37 UTC
Odpowiedz
Post by PiteR
Post by Janusz
Post by PiteR
[...]
Widziałem, na sadisticu są filmiki z londonstanu z asymilacji beżowych z
miejscowymi :)
Janusz
ąćęłńóśźż
2024-05-02 09:16:41 UTC
Odpowiedz
Jak to się odmieniło przez ostatnie 40 lat ;-)

-----
_Master_
2024-04-29 10:16:58 UTC
Odpowiedz
Post by PiteR
Bo rozumiem, że poszedł po AutoCasco prawda? Mógł nie iść.
Trzeba było wiedzieć, że psychoza na słowo gwarancja czyni cuda.
To zależy od wyznania ;)

Jest milion przykładów że GWARANCJA się PRZYDAJE zwłaszcza w świecie
kiedy to księgowy decyduje jak ma być takie auto zrobione.

To są wyroby sammochodopodobne. Mają tyle zbędnych systemów które ciężko
zdiagnozować że bez producenta tego nie ogarniesz.

Jak chcesz potem sprzedać taki samochód z obcierką "ale panie nic złego
się nie stało".
io
2024-04-29 12:28:11 UTC
Odpowiedz
Post by PiteR
Post by Janusz
[...]
A to tak jak sarenka co ją w rowie widziałem. Też szkoda całkowita.
Nawet jej nie zbierali. Z czasem inne zwierzęta ją zjadły.
_Master_
2024-04-28 17:36:27 UTC
Odpowiedz
UBEZPIECZENIA ELEKTRYKÓW BĘDĄ DROŻSZE

A nie mówiłem? ;-)
PiteR
2024-04-28 17:53:56 UTC
Odpowiedz
Post by _Master_
UBEZPIECZENIA ELEKTRYKÓW BĘDĄ DROŻSZE
A nie mówiłem? ;-)
link :)

Jacek Maciejewski
2024-04-29 06:12:26 UTC
Odpowiedz
Post by _Master_
UBEZPIECZENIA ELEKTRYKÓW BĘDĄ DROŻSZE
A nie mówiłem? ;-)
Tak, matołku. Ale nie dlatego że częściej się palą. Dlatego że są
droższe. I dlatego że bryka o 2x lepszym przyspieszeniu częściej wjeżdza
komuś w kufer.
--
Jacek
I hate haters.
Myjk
2024-04-29 07:09:35 UTC
Odpowiedz
Mon, 29 Apr 2024 08:12:26 +0200, Jacek Maciejewski
Post by Jacek Maciejewski
Tak, matołku. Ale nie dlatego że częściej się palą. Dlatego że są
droższe. I dlatego że bryka o 2x lepszym przyspieszeniu częściej wjeżdza
komuś w kufer.
Tylko że nadal są tańsze. Dla przykłądu rozważając zakup Tesli Y miałęm
wycenę leasingu i ubezpieczenia. Teslę warta 240 tys. PZU wyceniło na 3500,
a ostatecznie za mojego 3-letniego Outlandear PHEV płacę 3800. Ten nasz
grupowy przygłup master musi się nauczyć lepiej wróżyć z fusów.
--
Pozdor
Myjk
_Master_
2024-04-29 07:47:48 UTC
Odpowiedz
Post by Jacek Maciejewski
Tak, matołku. Ale nie dlatego że częściej się palą. Dlatego że są
droższe. I dlatego że bryka o 2x lepszym przyspieszeniu częściej wjeżdza
komuś w kufer.
Masz rację. To logiczne ale w przestrzeni medialnej odbiór będzie taki
że SIĘ PALĄ i NAPRAWY SĄ DROŻSZE.
Założę się że ubezpieczyciele też będą się posługiwać takimi argumentami.

A później będziesz się wzmagał jak napiszę A NIE MÓWIŁEM ;-)
io
2024-04-29 12:37:42 UTC
Odpowiedz
Ale, że przyspiesza by wjechać?
Jacek Maciejewski
2024-04-29 13:11:42 UTC
Odpowiedz
Post by io
...bryka o 2x lepszym przyspieszeniu częściej wjeżdza
komuś w kufer.
Ale, że przyspiesza by wjechać?
Pytasz jak jakiś niedorozwój. Oczywiście, nie żeby wjechać tylko tak mu
wychodzi niechcący :)
--
Jacek
I hate haters.
io
Sam jesteś niedorozwój.
RadosławF
2024-04-29 14:29:26 UTC
Odpowiedz
Post by io
Post by Jacek Maciejewski
Post by io
...bryka o 2x lepszym przyspieszeniu częściej wjeżdza
komuś w kufer.
Ale, że przyspiesza by wjechać?
Pytasz jak jakiś niedorozwój.
Sam jesteś niedorozwój.
Ja bym stawiał że jednak ty.

Pozdrawiam
_Master_
2024-04-29 20:00:22 UTC
Odpowiedz
Post by Jacek Maciejewski
Pytasz jak jakiś niedorozwój. Oczywiście, nie żeby wjechać tylko tak mu
wychodzi niechcący 🙂
Jaki z tego wniosek?

UE powinna zakazać szybkich i szybko przyśpieszających aut ;-)
J.F
2024-04-30 10:08:44 UTC
Odpowiedz
Post by Jacek Maciejewski
[...]