[3miasto][pozdr] Dla LEPKA
Waldemar Pytlik
2005-07-17 21:20:08 UTC
Bardzo dziękuję za karteczkę umieszczoną 14.07 za wycieraczką mojego
samochodu z pozdrowieniami i życzeniami miłych wakacji. Niestety moje
dwutygodniowe, wspaniałe i upalne wakacje w pięknym Sopocie skończyły się
16.07. Musiałem wracać do domu do Krakowa - skąd przesyłam Ci również
serdeczne pozdrowienia.

--
Waldemar Pytlik
srebrny Suzuki Swift sedan

PS1. Te gotowe karteczki to ciekawy pomysł.
PS2. Twoje pozdrowienia zdopingowały mnie do powrócenia do czytania grupy
pms.
LEPEK
2005-07-18 07:40:41 UTC
Post by Waldemar Pytlik
[...]
O! Jak miło :)

Specjalnie nie pisałem pozdrowień na grupę, bo stwierdziłem, że skoro
ktoś przyjechał na wakacje (rejestracja KR w środku lipca raczej
jednoznacznie na to wskazuje :) ), to nie będzie przecież siedział przed
monitorem.

Faktycznie - w te dwa tygodnie pogoda (tak kapryśna nad Bałtykiem) to ci
raczej dopisała.

Pozdr
--
L E P E K - Trójmiasto --> no_spam[malpa]poczta[kropka]fm
Corolla 1,4 '97 sedan ---> cztery kółka
Keeway Hurricane 0,05 '04 ---> dwa kółka
Filip KK
2005-07-18 10:38:52 UTC
Pozdr
Witam, a Ty czasami jezdzisz po trojmiescie? ;) Bo ja Cie jeszcze nigdy
nie spotkalem ;)
--
Pozdrawiam - Filip
http://www.liextreme.com/models.html
POLECAM: http://klatwa.vision.pl/site/index.html <--- !!!
Tomasz Pyra
A jaki masz kolor tej corolli?
LEPEK
2005-07-18 14:39:16 UTC
Post by Tomasz Pyra
A jaki masz kolor tej corolli?
A taki granatowy metalik wpadający w fiolet.

Pozdr
JoAsienka
2005-07-18 15:08:55 UTC
Post by LEPEK
Post by Tomasz Pyra
A jaki masz kolor tej corolli?
A taki granatowy metalik wpadający w fiolet.
Pozdr
a nie mowilam ????
--
JoAsienka