Taryfikator mandatów
Ewa
2024-04-14 15:26:51 UTC
Witam!

Poszukuję w Internecie taryfikatora WSZYSTKICH
mandatów i punktów karnych teraz obowiązującego,
czyli w 2024 r.

Znajduję tylko strony z wybranymi mandatami,
tymi, które autorowi strony wydają się najważniejsze.

Gdzie są publikowane przepisy na ten temat?

Pozdrawiam
Ewa
Robert Wańkowski
2024-04-14 16:56:24 UTC
Post by Ewa
[...]
W rozporządzeniach.

https://isap.sejm.gov.pl/isap.nsf/download.xsp/WDU20210002484/O/D20212484.pdf

Robert
Ewa
2024-04-14 17:06:51 UTC
Post by Robert Wańkowski
Post by Ewa
[...]
Bardzo dziękuje, ale nie widzę aktualizacji do stanu obecnego.

Pozdrawiam
Ewa
Robert Wańkowski
2024-04-14 17:13:32 UTC
Post by Ewa
Post by Robert Wańkowski
Post by Ewa
[...]
Bo chyba się nic nie zmieniło, poza zabieraniem aut.

Robert
Ewa
2024-04-14 17:32:28 UTC
Post by Robert Wańkowski
Post by Ewa
Post by Robert Wańkowski
Post by Ewa
[...]
Wpisując w Google nazwę rozporządzenia, którą podałeś znalazłam:
https://isap.sejm.gov.pl/isap.nsf/DocDetails.xsp?id=WDU20230001256
z dnia 30 czerwca 2023 r.
To już o półtora roku lepiej, ale nadal nie wiem czy to jest
aktualne.

Pozdrawiam
Ewa
Robert Wańkowski
2024-04-14 17:33:26 UTC
Post by Ewa
Post by Robert Wańkowski
Post by Ewa
Post by Robert Wańkowski
Post by Ewa
[...]
A czytałaś je? To co podlinkowałaś? :)

Robert
Ewa
2024-04-14 17:45:53 UTC
Post by Robert Wańkowski
Post by Ewa
Post by Robert Wańkowski
Post by Ewa
Post by Robert Wańkowski
Post by Ewa
[...]
Wiem, są to bardzo szczególne przepisy, ale wszystko, to wszystko.
Ponadto nadal nie wiem czy nic więcej już potem nie zostało zmienione.

Pozdrawiam
Ewa
J.F
2024-04-15 15:34:43 UTC
Post by Ewa
Post by Robert Wańkowski
Post by Ewa
Post by Robert Wańkowski
[...]
Musisz się udac tu
https://isap.sejm.gov.pl/isap.nsf/DocDetails.xsp?id=WDU20032082023

status ... w zasadzie obowiązujący, a w sekcji "Akty zmieniające",
masz ostatni ten, który znalazłaś.

J.
Ewa
2024-04-16 11:31:59 UTC
[...]